האפליקציות הטובות ביותר להפסקת עישון נכון לשנת 2016

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מהי הדרך הטובה ביותר להפסיק לעשן? השתתפות בסדנת גמילה? לעיסת מסטיק רגיל או אולי לנסות מסטיק ניקוטין? ומה לגבי מדבקות או סיגריה אלקטרונית? כל השיטות האלה, כבודן במקומן מונח אבל בסוף 2016 וראשית 2017 הן כבר חלפו מהעולם.

השיטה הטובה ביותר נמצאת כיום בתוך הטלפונים הניידים שלנו – ארוזות באפליקציות מתוחכמות. אז מהן האפליקציות הטובות ביותר להפסקת עישון נכון לשנת 2016? בחרנו כמה מהטובות והמדוברות ביותר – אחת מישראל ועוד שתיים שמגיעות מהעולם.

גמילה עם סמוקביט

מי שלא באמת מבין את הקשיים העומדים בפני אדם המכור לעישון, סבור אולי שאפליקציית גמילה טובה תהווה תזכורת בלבד לנזקי העישון, הכוללים סיכון לתמותה מוגברת, פגיעה בתפקוד המיני, ריח פה נוראי וכמובן גם פגיעה בריאות, נזק ללב ולכלי הדם ולקינוח – הוצאות כספיות ניכרות.

אבל המעשן של 2016 כבר מכיר היטב ויודע בעל פה את הסכנות המתלוות לעישון ובקיא ביתרונות הפסקת העישון. אז מה יכולה להציע אפליקציה מהפכנית? היא חייבת לכלול ערך מוסף של ממש.

אפליקציה ישראלית: סמוקביט (smokebeat)

ייחודה של האפליקציה הזאת טמון שכך שהיא מתוכננת להגיע אל לב הקושי בגמילה, המשתנה אצל כל מעשן. האפליקציה נועדה להתאים את המוטיבציה להפסקת עישון שתתאים למעשן – המוטיבציה יכולה להיות מבוססת על עניין רגשי או על בסיס קוגניטיבי.

עשויה להיות תמיכה חברתית או גמילה מבוססת תגמול. האפליקציה משולבת עם צמיד ש"קורא" את ההתנהגות של המעשן והופך את הגמילה למתוחכמת ויעילה.

אפליקציית Qwit  – Quit Smoking

אפליקציה שזוכה לרייטינג גבוה מאוד בקרב המעשנים. עם יותר מצי מיליון הורדות, וביקורות מעודדות, אין ספק שיש מקום לאופטימיות. מטרתה של האפליקציה לספק תמיכה בתהליך הגמילה, כאשר ניתן לקבל חיווי היסטורי לגבי פרק הזמן שבו הנגמל נשאר "נקי" מסיגריות.

האפליקציה מציעה סטטיסטיקות מרובות, שנועדו לספק את הבסיס לרצון להמשיך ולשמור מרחק מהסיגריות או מכל יתר מוצרי העישון האחרים כגון טבק, סיגרים וכדומה.

רוצים לדעת כמה כסף כבר הספקתם לחסוך מאז שהתחלתם את התהליך? רוצים לדעת כמה ימים אתם כבר לא מעשנים? רוצים לדעת כמה זמן אתם חוסכים כאשר אתם לא מעשנים? רוצים תזכורת לזמן שבו גופכם כבר נקי מהשפעות העישון, והסיכוי למחלת ריאה חסימתית הולך ומתרחק מכם?

להפסיק לעשן בחוויית משחקי מחשב – מפתחי אפליקציית Qwit מסבירים שיש שימוש גם למוטיבציה שאותה מכירים כל חובבי משחקי המחשב והאתגרים. האפליקציה מעניקה ציון, מדליות ופרסים למי שמראה ביצועים מעולים. כאשר מקבלים חיווי מידי להצלחה, ניתן להתנגד להרגל הוותיק והגמילה הופכת לקלה יותר.

אפליקציית QuitNow

אפליקציה זו חצתה את רף שני מיליון המשתמשים, מאפשרת גם היא מעקב וויזואלי ונוח לגבי משך הזמן שבו אתם כבר לא משועבדים למוצרי העישון. האפליקציה יודעת לחשב את השיפור בתוחלת החיים שלכם בזכות פרק הזמן שאתם נמנעים מעישון.

אך חוזקה של האפליקציה הזאת טמון גם ביכולת לשתף אחרים בהתקדמות. החיזוקים שניתן לקבל, העובדה שניתן לקבל פידבקים וחיזוק חיובי מחברים, ממעשנים ונגמלים אחרים עושה את ההבדל עבור רבים, בכל העולם.

האפליקציה כוללת צ'אט מובנה ויש גם אפשרות להעביר את הרשמים האישיים לרשתות חברתיות מקובלות כגון פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.

אולי יעניין אותך גם:

סוכריות ניקוטין לגמילה מעישון סיגריות – הכירו את תחליף הניקוטין הפופולרי

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!