למה מומלץ להשתמש בסיגריה אלקטרונית?

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

סיגריות אלקטרוניות הן סוג של סיגריות מודרניות המספקות אדים המכילים ניקוטין שנועדו לדמות את תחושת העישון. ובעוד כי הן נפוצות מאוד כיום, בהיבטים מסוימים סיגריה אלקטרונית תהיה עדיפה על פני סיגריה רגילה. בואו נבין מדוע וכיצד, המשיכו לקרוא.

לא פעם, סיגריות אלקטרוניות משמשות את המעשנים כדי לעזור להם להפסיק לעשן סיגריות רגילות. ובנוסף לכך, לפי מה שנטען על ידי המשווקים, סיגריות אלו הוכחו כמפחיתות את מספר בדלי הסיגריות הנזרקים על רצפות הרחובות. בהקשר הזה של הדברים, סיגריות אלקטרוניות במבצע תורמות לא רק לאנשים שרוצים להפסיק לעשן, אלא גם מבחינה אקולוגית.

 

למי מיועדות סיגריות אלקטרוניות וכיצד פועלות?

סיגריות אלקטרוניות אינן מיועדות רק למעשנים “כבדים”, הן יכולות לשמש כחלופה לכל מי שרוצה להפסיק לעשן או פשוט רוצה לעבור מסיגריות רגילות לאידוי. בסופו של דבר, סיגריות אלקטרוניות במבצע הן מכשירים המופעלים על ידי סוללה המחממים ומאדים תמיסה נוזלית המכילה בדרך כלל ניקוטין, חומרי טעם וריח וכימיקלים אחרים.

לפי מה שנטען על ידי משווקים ברחבי העולם, סיגריות אלקטרוניות בטוחות יותר מסיגריות רגילות מכיוון שהן אינן מכילות טבק ואינן מייצרות עשן. יש להם גם סיכון נמוך יותר לסרטן מאשר סיגריות רגילות, אבל זה עדיין לא הוכח מחקרית כנראה.

 

יתרונות נוספים של סיגריה אלקטרונית?

קודם כל, בואו נדבר על בריאות טובה יותר, שכן סיגריות אלקטרוניות במבצע אינן מכילות טבק ולכן אינן מייצרות עשן או זפת. המשמעות היא, שאנשים סביבכם אינם סובלים מעישון פסיבי או שאריות טבק על הבגדים והעור. באופן זה, סיגריות אלקטרוניות הן הרבה יותר אסתטיות ופחות מסריחות מסיגריות רגילות.

יתרון חשוב נוסף הוא, שהסיגריה האלקטרונית בדרך כלל יותר חסכונית מאשר רכישת קופסאות סיגריות בכל פעם שאלו נגמרות לכם. בעוד שצריך לשלם על נוזל האידוי של הסיגריה האלקטרונית, נוזלי האידוי האלו מספיקים למאות של שאיפות עד שהם נגמרים. בכך, נוזל האידוי של סיגריות אלקטרוניות לרוב יהיה זול יותר מסיגריות רגילות.

 

כמה עולות סיגריות אלקטרוניות?

השוואת מחירים בין סיגריות אלקטרוניות במבצע תאפשר לכם לבדוק כמה המוצר יעלה אצל כל משווק, וכן כמה תוכלו לחסוך. בממוצע, מחיר סיגריה אלקטרונית יכול לנוע בין עשרות שקלים בודדים ועד מאות שקלים בודדים. ובשורה התחתונה, המחיר הוא גורם מרכזי ברכישת כל מוצר. זה חשוב במיוחד כאשר קונים סיגריה אלקטרונית, כי המחיר יכול להשתנות מאוד ממקום אחד למשנהו.

בתוך כך, אתרי השוואת מחירים יכולים לעזור לכם למצוא את הדיל הטוב ביותר עבור הסיגריה האלקטרונית שלכם. יש כיום אתרים מהסוג הזה אשר מציגים בפניכם את המחירים של כל המשווקים באזור המגורים שלכם, מה שמקל משמעותית על תהליך רכישת הסיגריה. בממוצע, ניתן לחסוך בין 30 ₪ ל-50 ₪ ומעלה בעזרת השוואה פשוטה וזריזה.

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!