הפסקת עישון השוואת מחירים

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפסקת עישון השוואת מחיריםמעשנים? כדאי לכם להפסיק. הפסקת עישון מתאפשרת במגוון שיטות ודרכים אשר לכל אחת מהן יתרונות אחרים ומחירים אחרים. במאמר הבא נבצע השוואת מחירים עבור השיטות השונות להפסקת עישון. 

 

הפסקת עישון השוואת מחירים- סדנאות

אחת השיטות להפסקת עישון היא על ידי סדנאות. קיימות סדנאות רבות ומגוונות שמכוונות להפסקת עישון. בסדנאות אלה בדרך כלל יש להגיע למפגשים קבוצתיים או אישיים, בהתאם לסדנה שנבחרה. במהלך הסדנה המעשן יקבל הסברים על העישון ודרכים לשינוי דפוס החשיבה שלו. 

בין הסדנאות הפופולריות ניתן לראות את הסדנה להפסקת עישון של אלן קאר. אלן קאר, שהצליח להיגמל בעצמו פיתח מעין שיטה להפסקת עישון הכוללת מפגש אחר שאורך 6 שעות. לאחר המפגש ניתן לצפות לשינוי בדפוס החשיבה של המעשן. מי שיוצא מהמפגש ומרגיש שהוא עדיין צריך תמיכה יוכל לקבל אותה בשיחות טלפון או במפגשים קצרים ללא תשלום. 

סדנה פופולרית נוספת היא הסדנה של מכון אברהמסון. סדנה זו שונה מהסדנה של אלן קאר, שכן היא מתבססת על אנרגיות. בסדנה של מכון אברהמסון מבצעים שיחת הסבר ובנוסף טיפול טבעי לניקוי אזורי ההתמכרות בהילה, ריפוי אנרגטי וקריסטלים. ניתן לבצע את המפגשים גם באופן אישי בבית. 

כמו כן קיימות סדנאות שונות המוצעות מטעם קופות החולים ומונחות על ידי רופאים ועובדים סוציאליים. הסדנאות של קופות החולים מבוססות על גישה רפואית והתנהגותית ומשתנות בין קופה לקופה. 

הפסקת עישון השוואת מחירים לסדנאות השונות-

  • המחירים להפסקת עישון על ידי סדנאות כמו הסדנה של אלן קאר או מכון אברהמסון ינועו סביב 1,800 שקלים. 
  • המחירים להפסקת עישון על ידי סדנאות מטעם קופות החולים ינועו בין 400 ל-1,000 שקלים בהתאם לסדנה ולקופת החולים. 

הפסקת עישון השוואת מחירים- תחליפי ניקוטין

שיטה נוספת להפסקת עישון היא על ידי תחליפי ניקוטין. תחליפי ניקוטין מאפשרים למעשה לצרוך ניקוטין לא על ידי סיגריות וכך להפחית את תסמיני הגמילה הפיזיים מהניקוטין. קיימים תחליפי ניקוטין שונים שפועלים בצורות שונות. לפניכם מספר תחליפי ניקוטין לדוגמא-  

  • מדבקות ניקוטין- מדבקות ניקוטין הן מדבקות שמדביקים על הגוף על מנת להפחית את הדחף לעשן סיגריה. קיימות מדבקות ניקוטין מסוגים שונים של חברות שונות. שימו לב שלמדבקות ניקוטין יש תופעות לוואי שונות בהן גירוי בעור, הפרעות שינה או כאבי ראש. 
  • מסטיקים המכילים ניקוטין- בדומה למדבקות ניקוטין ניתן ללעוס מסטיקים המכילים ניקוטין ולהפחית את הדחף לעשן סיגריה. לעיסת המסטיקים מספקת לגוף ניקוטין בכמות שמפחיתה את החשק לעשן. 
  • משאף- ניתן למצוא גם משאף המחדיר לגוף תחליף ניקוטין על ידי שאיפה. 

הפסקת עישון השוואת מחירים לתחליפי ניקוטין- המחירים להפסקת עישון על ידי תחליפי ניקוטין ינועו בין 90 ל-300 שקלים בהתאם לסוג התחליף ולכמות הנדרשת. 

 

הפסקת עישון השוואת מחירים- זייבן

עוד שיטה להפסקת עישון היא על ידי תרופת מרשם מתאימה שנקראת זייבן. תרופה זו לא מכילה ניקוטין והיא משפיעה על החלקים במוח שגורמים להנאה מניקוטין. מטופל שנוטל את התרופה הזו מרגיש ירידה בדחף ובחשק לעשן. יש לשים לב שניתן לנטול את התרופה הזו רק על ידי מרשם מהרופא. כמו כן השימוש בתרופה עלול לגרום לתופעות לוואי שונות הכוללות חוסר שקט, כאבי ראש ובעיות במערכת העיכול. 

הפסקת עישון השוואת מחירים לזייבן- המחירים להפסקת עישון על ידי תרופת מרשם זייבן ינועו בין 200 ל-400 שקלים לחודש, בהתאם לסבסוד קופת חולים. 

 

הפסקת עישון השוואת מחירים- סיגריות אלקטרוניות

שיטה אפשרית נוספת המסייעת להפסקת עישון היא סיגריה אלקטרונית. סיגריה אלקטרונית היא מעין מכשיר שמדמה את פעולת העישון. הסיגריה האלקטרונית מספקת חוויית עישון כמעט אמיתית לגמרי- האש של הסיגריה מוחלף על ידי אור ובעת הנשיפה יוצא עשן מדומה. סיגריה אלקטרונית לא מכילה ניקוטין והעישון בה לא מוציא ריח. בסיגריה אלקטרונית למעשה שואפים חומרי וטעם וריח. יש לשים לב שחשוב להחליף פילטר כל יומיים שלושה, בהתאם לכמות השימוש בסיגריה האלקטרונית. כמו כן הסיגריה האלקטרונית נטענת בחשמל על ידי חיבור USB.

הפסקת עישון השוואת מחירים לסיגריה אלקטרונית- המחירים להפסקת עישון על ידי סיגריה אלקטרונית ינועו סביב 400 שקלים לסיגריה ו-15 שקלים לפילטר. 

 

הפסקת עישון השוואת מחירים- היפנוזה

עוד שיטה יעילה במיוחד להפסקת עישון היא על ידי היפנוזה. הפסקת עישון בהיפנוזה כוללת מספר שלבים שונים. קודם כל יש לבדוק את ההתאמה לשיטה על ידי דרכים שונות. במהלך הבדיקה תתבצע גם פגישת היכרות ותיאום ציפיות בין המטופל למטפל. 

במידה שהמטופל נמצא מתאים לתהליך, יש לעבור לשלב הבא ולבחון את המוטיבציה שלו להפסקת העישון. הרצון להפסיק לעשן יכול להיות שלילי בעקבות פחד מחולי, השפעה על המראה וכדומה או חיובי בעקבות השאיפה להיות בריא, לחוש טוב יותר מבחינה גופנית וכדומה. כמו כן יש לבחון את המוטיבציות להמשיך לעשן לדוגמא- הסיגריה מאפשרת לי לנוח, אני פחות עצבני, לא יכול לשתות קפה בלי סיגריה וכדומה. פעמים רבות המוטיבציה להמשיך גוברת על המוטיבציה להפסיק. 

לאחר בחינת המוטיבציה יש להגיע לשלב האחרון שהוא הפסקת העישון. 

תהליך ההיפנוזה מסייע בהפסקת עישון על ידי- 

  • יצירת התניות חדשות
  • הפרדה בין הרגלים- לא חייב לעשן כדי לשתות קפה
  • בחינת גורמים רגשיים הקשורים לעישון
  • מניעת החלפת הרגל העישון בהרגלים אחרים
  • חיזוק מוטיבציות חיוביות

ועוד. 

הפסקת עישון השוואת מחירים להיפנוזה- המחירים להפסקת עישון על ידי היפנוזה ינועו סביב 1,800 שקלים למפגש חד פעמי שאורך כשעה. 

הפסקת עישון השוואת מחירים- הפסקה עצמית

כמובן, לפני כל מי שרוצה להפסיק לעשן עומדת האפשרות של להפסיק באופן עצמי. בשיטה זו כל מה שצריך זה להחליט שרוצים לעשן. הגמילה מצריכה כוח רצון רב ולכן חשוב מאוד להחליט שרוצים לעשן ולקבוע תאריך יעד בו נפסיק לעשן. שיטה זו כמובן תהיה חינמית מאחר שתלויה אך ורק בכם. 

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!