היתרונות במעבר לסיגריה אלקטרונית

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

סיגריות אלקטרוניות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו בשנים האחרונות אך יש לא מעט אנשים שעדיין בוחרים לעשן סיגריות רגילות ומעוניינים לעשות את המעבר. האם זה דומה באמת לסיגריה ומספק את הצורך במידת האפשר? האם ניתן באמצעות סיגריה אלקטרונית להפחית בעישון ואף להצליח להפסיק לעשן סיגריות רגילות? במאמר זה נשוחח על היתרונות במעבר לסיגריה אלקטרונית, במיוחד עבור מי שמעוניין להפחית או להפסיק לעשן.

 

כיצד סיגריה אלקטרונית עובדת?

אנשים רבים שמעוניינים לעשות את המעבר לעשן סיגריה אלקטרונית תוהים האם לא מדובר על עוד צורה של סיגריה, ולא, לא מדובר על כזה דבר. הסיגריה האלקטרונית היא מכשיר המדמה את פעולת העישון, בניגוד לסיגריות שאנחנו מכירים, הסיגריה האלקטרונית לא מכילה טבק אלא ניקוטין וחומרים שמוסיפים טעם וריח לחוויה נעימה של עישון. הניקוטין הוא נוזלי כיוון שהמכשיר עובד על אידוי, יש במכשיר סוללה שמחממת את הניקוטין לטמפרטורה הרצויה ואז הניקוטין הופך לאדים.

 

האם כדאי לעבור לסיגריה אלקטרונית?

מרבית האנשים שמעשנים סיגריה אלקטרונית היו מעשנים סיגריות קודם לכן או שהם עדיין מעשנים סיגריות ועישון הסיגריה האלקטרונית מסייע להם להפחית בעישון או לעשן במקומות האסורים לעישון. הניקוטין הנקי מאפשר הפחתה מידית בסיגריות שכן הצורך בניקוטין הוא זה שגורם לאנשים לעשן. רבים אינם אוהבים את ריח עשן הסיגריות והם גם לא יכולים לעשן במקומות ציבוריים כולל תחבורה ציבורית ומקומות עבודה, עישון הסיגריה האלקטרונית יכול לסייע בצורך זה.

יתרונות הסיגריה האלקטרונית

ישנם מספר יתרונות בולטים לסיגריה האלקטרונית, הראשון בהם הוא הסיוע להפחתה בעישון הסיגריות הרגילות, עד כדי הפסקת העישון. כאשר נעשה שימוש בסיגריה אלקטרונית השימוש בסיגריות הרגילות יורד אוטומטית, ניתן לעשן אותה בכל מקום ללא טבק וחומרים רעילים אחרים וממכרים שנמצאים בתוך סיגריות רגילות. המוצר נחשב פחות מזיק מסיגריה רגילה, הוא מסייע בגמילה ובשמירה על ריח נעים בבית, על הבגדים ובכלל בגוף. יתרון נוסף הוא שיש לסיגריות האלקטרוניות מגוון טעמים רחב ממנו ניתן לבחור את הטעם והריח המתאימים ביותר. יתרון נוסף הוא שבעת הפחתת עישון או גמילה מעישון ניתן לעצור את בולמוסי האוכל שגורמים לעלייה במשקל באמצעות הסיגריה האלקטרונית.

האם קשה לעבור מעישון לאיוד?

עישון ואיוד שונים במובנים רבים, אך בסופו של דבר לשניהם אותה פעולה על הגוף, לכן למרות השוני והצורך להתרגל, מדובר על הסתגלות קלה. התחושה של עישון סיגריה אלקטרונית שונה מהתחושה של העישון, אך יתרונותיה רבים על העישון הרגיל ולכן כדאי להשקיע בה. לאורך זמן ניתן לראות כי אנשים שביצעו את המעבר הצליחו להפחית או להיגמל לחלוטין מסיגריות, ולעיתים קרובות לאחר מכן הפסקת העישון של הסיגריה האלקטרונית קל בהרבה מהפסקת עישון רגיל.

לסיכום, המעבר לסיגריה אלקטרונית טומן בחובות יתרונות רבים לעומת העישון. הוא מסייע בגמילה מעישון, בהפחתת העישון ובעישון במקומות בהם לא ניתן לעשן סיגריות רגילות.

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!