גמילה מעישון לגברים מחירים

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גמילה מעישון לגברים מחיריםעבור גמילה מעישון לגברים מחירים שונים המתבססים על מכון הגמילה בו אתם נמצאים, על התהליך אותו אתם צריכים לעבור שהוא אינדיבידואלי. כמו כן, יש מפגשים שהם קבוצתיים ומפגשים שהם אישיים, שיטות וטכניקות שונות ולעיתים כאשר מדובר על גמילה עצמאית יהיו תחליפי ניקוטין שעולים לא מעט כסף. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על גמילה מעישון לגברים מחירים, מקומות, שיטות ואיך הגוף מרפא את עצמו בתהליך.

 

זה אף פעם לא מאוחר

כולנו יודעים שעישון מזיק לבריאות אבל לא תמיד אנחנו מרגישים את זה על הגוף שלנו, במיוחד מעשנים צעירים. ככל שאנחנו מתבגרים אנחנו כבר מתרגלים לרעיון של העישון מבלי לדעת שזה פוגע בנו לא רק מבחינה בריאותית, אלא גם מבחינה קוסמטית. לדוגמה, מעשנים רבים סובלים מריח לא טוב, מפגיעה בשיניים, מהזדקנות של עור הפנים, פטרת ציפורניים ועוד דברים רבים. מבעד לכך, יש את ההיבט הבריאותי שהוא הקריטי פה. ככל שתתבגרו תשימו לב לדברים בעייתיים כמו בעיות נשימה, שיעולים, קוצר נשימה, עייפות וסיכון לחלות במחלות לב, סוכרת וסרטן מסוגים שונים.

גמילה מעישון לגברים מחירים וטכניקות

עבור גמילה מעישון לגברים מחירים שונים בהתאם לטכניקה בה נבחר. יש טכניקות שונות היום לגמילה מעישון, בין היתר שיטת אלן קאר, אברהמסון, דיקור סיני, שיטות עצמאיות, תחליפי ניקוטין וכן הלאה.

  • שיטת אלן קאר – שיטת אלן קאר לא מתבססת על הפחדות, אלא על שמירת הישגים. השיטה עובדת על בסיס שלושה שלבים עיקריים: הבנה, תובנה ושחרור. במהלך השלב הראשון צריך להבין מאיפה הצורך לסיגריות, למה אתה בתור בן-אדם רוצה לעשן, מאיפה נובעת ההתמכרות לסיגריות. ברגע שאנחנו מבינים מתי הצורך שלנו בסיגריות גובר והאם זה שיטתי או על בסיס הרגל אנחנו נדע זאת. כמו כן, צריך להכיר בתחליפים לסיגריות, האם אפשר להפוך את ההתמכרות להתמכרות אחרת. ההתמכרות החלופית צריכה להיות חיובית כמובן, רבים נוטים להשמנה או להתמכר לעישון מסוגים אחרים (מריחואנה). כעת בשלב השני אחרי שראינו איך אפשר להפוך את ההתמכרות הגיע הזמן להסיר את כל הפחדים ולהשתחרר לחלוטין מסיגריות. 

 

הסדנה לפי שיטת אלן קאר לא מחייבת אתכם בשום דבר עד למועד הסדנה, למעשה גם בהתחלה תוכלו לעשן בהפסקות במקום. המטרה היא לעבור את התהליך הזה ללא שום צד של כפייה, אלא שהתהליך ינבע מהרצון של המעשן ולא באמצעות פחדים וסיפורים על מחלות והשלכות שיש לסיגריות. ההבדל בין שיטת אלן קאר לשיטות אחרות היא שהגמילה אינה מעורבת בתרופות, היפנוזה או התמכרות לדברים אחרים. כמו כן, הסדנה היא עם אחריות לכל החיים בדרך כלל. המחיר אותו נשלם עבור סדנת גמילה מעישון על בסיס טכניקת אלן קאר היא בין 1,900 ש"ח לסדנה אונליין ועד כ-4,000 ש"ח לסדנה פיזית עם אחריות לכל החיים. המפגשים הם בדרך כלל בהתאם למסלול בו בחרתם, יש מסלולים עם מפגש חד פעמי, סדנאות אונליין, תמיכה טלפונית, סדנאות אישיות ועוד.

גמילה מעישון לגברים מחירים וטכניקות

 

  • שיטת אברהמסון – כעת אנחנו מדברים על השיטה עצמה. הסיגריות הוא עסק יקר ועבור גמילה מעישון לגברים מחירים נמוכים וגבוהים, זאת בהתאם לסדנה בה בחרנו. שיטת אברהמסון דוגלת בטיפול נקודתי בדחף לעשן. מדובר על שיטה טבעית ללא שום טיפול תרופתי מנגד. בסדנה אנו למדים מה קורה לגוף לאחר הפסקת עישון, למעשה כבר 20 דקות לאחר הסיגריה האחרונה אנחנו נראה שיפור בזרימת הדם. היתרון שיש לפי שיטת אברהמסון הוא שמדובר על טיפול נקודתי בדחף, המטרה היא להסיר מאיתנו את הרצון הקיים לעשן. כמו כן, מדובר על סדנאות קצרות, מדובר על סדנאות יחיד או סדנאות לגברים או סדנאות כלליות. המשתתפים עם אחריות טלפונית לכל החיים. יש פריסה ארצית של סדנאות כמעט בכל עיר. 

 

המחיר אותו נשלם עבור גמילה מעישון בהתאם משתנה בהתאם לאותו אדם. המחיר לסדנא הוא כמה אלפי שקלים בודדים בהתאם לאדם ובהתאם למסלול בו בחרתם. חשוב להסתכל על זה בצורה חכמה, כמה כסף אתם חוסכים עקב חיסכון בסיגריות. 

 

  • שיטת מיינדטק – שיטה זו עובדת על בסיס שני שלבים, האחד הוא על ידי הסברה לגבי ההשלכות הפיזיות והפסיכולוגיות שיש לעישון. מה קורה לגוף שלנו כאשר אנחנו מתמכרים להרגל המזיק הזה. השלב השני אורך כשעה, דמיון מודרך על בסיס NLP בו מגיעים להחלטה על הפסקת ההרגל. המשך הטיפול הוא מהבית, במהלך הסדנה תקבלו בקבוקון עם ריח שהוא הריח אותו הרחתם כאשר הגעתם להחלטה להפסיק לעשן. שיטת מיינדטק מתאימה לגברים ונשים, אחוזי ההצלחה הם כ-90%. עלות הסדנה היא כ-2,900 ש"ח וניתן לפרוש את המחיר ל-10 תשלומים.
  • רפואה סינית – עבור גמילה מעישון לגברים מחירים המשתנים גם בהתאם למטופל עצמו ובהתאם לכמות הטיפולים הנדרשת. רפואה סינית הוכחה ומוכרת כרפואה אלטרנטיבית שאינה חודרנית לגוף שלנו. גמילה מעישון על בסיס רפואה סינית היא באמצעות דיקור וצמחי מרפא מיוחדים. היתרון הגדול הוא שמדובר על תהליך שכולו טבעי המבוסס על נקודות הצ'י של המטופל. הטיפולים הינם אישיים ויש להם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים בקרב גברים ונשים. משך זמן הטיפול הוא כחצי שעה, מספר הטיפולים משתנה בהתאם לכמות שבה המעשן מעשן בכל יום, בהתאם לתדירות השימוש ותקופת הזמן שהוא נחשב לאדם מעשן. המחיר אותו נשלם עבור הטיפול משתנה בהתאם לכמות הטיפולים, בדרך כלל מדובר על כ-10 טיפולים במחיר של עד 250 ש"ח לטיפול. 

 

אנו מדברים הרבה על גמילה מעישון לגברים מחירים והשלכות, אבל חשוב גם להכיר את החיסכון הגדול. כיום קופסת סיגריות יכולה להגיע לכ-35 ש"ח. הוצאה חודשית של מעשן ממוצע היא כ-450 ש"ח במקרה הטוב. תחשבו כמה אתם חוסכים. 

 

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!