גמילה מעישון לאנשים הסובלים מהפרעת חרדה

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גמילה מעישון היא החלום הגדול ביותר של כל בן אדם שמעשן באופן קבוע. למרות שהעישון יכול להיות מהנה מאוד בחלק מהמקרים, הוא מסכן את הבריאות שלנו. מהסיבה הזאת כל מי שמעשן באופן קבוע חייב לנסות להיגמל מההרגל המגונה הזה. אך כיצד אנשים עם הפרעת חרדה יכולים להיגמל מעישון באופן בטוח? הרי לא פעם אותם אנשים יספרו כי העישון מצליח להוריד את מפלס החרדה. עם זאת ניתן יהיה למצוא לא מעט שיטות אחרות שיאפשרו להם לשלוט במפלס החרדה.

 

גמילה מעישון תעשה טוב בעתיד

הפרעת חרדה היא לא מצב נעים, בטח כאשר היא משבשת את כל שגרת החיים. יכול להיות כי הגמילה מעישון יכולה להישמע כפעולה מפחידה מאוד לאותם אנשים. עם זאת חשוב להבין כי לגמילה תהיה השפעה חיובית מאוד על ההתמודדות עם החרדה. אולי לטווח הקצר זה לא באמת יורגש, אך לטווח הרחוק זה בוודאי יהיה בולט. במקום לרוץ לעשן בכל הזדמנות תוכלו למצוא פתרונות שונים שמביאים איתם השפעה אמיתית. הרי הסיגריות הם רק בריחה, לא מדובר כאן על פתרון שיביא איתו השפעה עתידית.

 

הגמילה חייבת להיעשות בהדרגה

בעוד אצל אנשים שונים גמילה מעישון יכולה להיעשות ביום בהיר אחד, כאן המקרה יהיה שונה. הפרעת חרדה עלולה להתגבר כאשר פתאום ללא כל הכנה מוקדמת תפסיקו לעשן. הרי הייתה לכם תלות בסיגריה שהיא פתאום נעלמה כלא הייתה, וזה עלול להיות מפחיד. מהסיבה הזאת מוטב לעשות את הגמילה באופן הדרגתי, כאשר תורידו את כמות הסיגריות באופן עקבי. גמילה הדרגתית לא תגביר את תחושת החרדה, ותמיד תהיה לכם שליטה עליה. ברגע שיש לכם שליטה תוכלו לראות תוצאות שיגרמו לכם להיות מרוצים. פתאום זה כבר לא יהיה כל כך מפחיד להפסיק לעשן.

 

תמצאו תחליף הולם לסיגריות

אם החלטתם שאתם רוצים להפסיק לעשן מוטב כי תמצאו תחליף הולם. כלומר פעולה מסוימת שתוכל להעסיק אתכם במקום הצורך לעשן סיגריות. מי שפעולת העישון חשובה לו יכול למצוא כל מיני תחליפים שמדמים את פעולת העישון. יש כאלה שדווקא יעדיפו לעשות פעולות בריאות יותר כמו ריצה או אפילו שחייה. זה לא משנה איזה פעולה עולה לכם לראש, העיקר שהיא תעשה לכם טוב. ברגע שתמצאו את התחליף ההולם לא תהיה סיבה שלא תרצו להפסיק לעשן. אך אל תעשו את הצעד הזה מבלי שתמצאו את התחליף הנכון שיפחית את מידת החשש.

 

תתייעצו עם איש מקצוע מתאים

כמו שאתם מבינים גמילה מעישון עלולה להביא איתה השלכות שונות לאנשים חרדתיים. עם זאת הפסקת העישון חשובה מאוד כדי שתוכלו לשפר את בריאותכם. הפרעת חרדה לא אמור להיות סיבה לכך שאתם ממשיכים לעשן ללא הפסקה. על מנת שתוכלו להשיג את התוצאה הרצויה יהיה עליכם לקבל ליווי של איש מקצוע. אותו איש מקצוע שמטפל בכם דרך קבע, יכול לספק לכם ליווי גם בהקשר הזה. הוא יסביר לכם בהתאם להיכרות שלו אתכם מה יהיה נכון לעשות בכל נקודת זמן. הרי מה שאתם רואים בעצמכם זה לא בהכרח מה שיהיה נכון על מנת להפסיק את העישון.

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!